계좌이체
참가신청이 완료되면 담당자가 Invoice를 Email로 보내드립니다. 원화 금액은 Invoice 발행일 환율이 적용되며 기재된 입금계좌로 이체해 주시기 바랍니다.
신용카드
참가신청이 완료되면 담당자가 Invoice를 Email로 보내드립니다. 원화 금액은 Invoice 발행일 환율이 적용되며 카드 이용시 보안을 위하여 담당자가 유선을 통해 카드 결제에 별도로 안내 드립니다.
Cancellation Policies
Substitution of delegates is permitted at any time and at no extra charge.
Please note. The videos and slides of the presentations will be available via live streaming and on-demand for one month after the end of the event.
Cancellation of a registration received more than 30 days before the start of the event: 95% of the registration fee will be refunded.
Cancellation of a registration received between 30 days and 15 days before the start of the event: 75% of the registration fee will be refunded.
Cancellation of a registration received less than 14 days before the start of the event: No refund.
All notice of cancellation must be received in writing via email to conference@gii.co.jp
UPPERSIDE CONFERENCES 파트너 (주)글로벌인포메이션
(08378) 서울특별시 구로구 디지털로34길 55, 903호
TEL: 02-2025-2992
Email: conference@giikroea.co.kr