• SMSsummit
    2013년 6월 12일부터 13일까지
    뉴욕에서 개최!

    이 서밋은 편안한 분위기에서 심도깊은 논의를 진행하기 위해 참가자수를 제한하고 있습니다. 참가를 희망하시는 분은 신청을 서둘러 주세요.

    조기신청 할인!
  • 참가신청!

    5월 10일까지 참가신청하신 분은 100달러의 할인 서비스를 받을 수 있습니다.

    Social Media Strategies Summit 2013 - New York
    - 소셜 미디어 전략 서밋 2013 : 뉴욕 -
    2013년 6월 12 - 13일, 미국 뉴욕 McGraw Hill Conference Center

    소셜 미디어 전략을 담당하는 업계 리더들과 의견을 교환하고, 다양한 정보를 얻을 수 있습니다.


    Frank Eliason
    Frank Eliason Frank Eliason
    Jonathan Bird
    Jonathan Bird Jonathan Bird
    Callan Green
    Callan Green Callan Green
    Vyque White
    Vyque White Vyque White
    Rebecca Corliss
    Rebecca Corliss Rebecca Corliss
    Kevin Espinosa
    Kevin Espinosa Kevin Espinosa
    Charlie Treadwell
    Charlie Treadwell Charlie Treadwell
    Kaelin Zawilinski
    Kaelin Zawilinski Kaelin Zawilinski
    Lizzie Roscoe
    Lizzie Roscoe Lizzie Roscoe
    Maya Grinberg
    Maya Grinberg Maya Grinberg
    Jay Curley
    Jay Curley Jay Curley
    Daniel Maloney
    Daniel Maloney Daniel Maloney
    Jen Cohen Crompton
    Jen Cohen Crompton Jen Cohen Crompton
    Myles Bristowe
    Myles Bristowe Myles Bristowe
    Michael Brito
    Michael Brito Michael Brito
    Glenn Selig
    Glenn Selig Glenn Selig
    Kathleen Mayko
    Kathleen Mayko Kathleen Mayko
    Corina Roy
    Corina Roy Corina Roy
    Jeff Gibbard
    Jeff Gibbard Jeff Gibbard
    Maeve Kilgo
    Maeve Kilgo Maeve Kilgo
    Stephen Person
    Stephen Person Stephen Person
    Samanta Arabolu
    Samanta Arabolu Samanta Arabolu
    Brendon Shank
    Brendon Shank Brendon Shank
    Sarah Klenakis
    Sarah Klenakis Sarah Klenakis
    J. Graeme Noseworthy
    J. Graeme Noseworthy J. Graeme Noseworthy
    Stephanie Scott
    Stephanie Scott Stephanie Scott
    Micahel Brenner
    Micahel Brenner Micahel Brenner


    실제 소셜 미디어 전략을 도입하기 위한

    2일간의 인터랙티브 프로그램
  • 업계 리더의 기조 강연
  • 워크샵
  • 톱 브랜드 사례 연구
  • 적절하고 시행가능한 전략 및 전술
  • 네트워킹 기회

  • 뉴욕에서 개최되는 이번 서밋에서는 2개의 트랙을 통해 새로운 전략과 최신 소셜툴에 관한 정보를 얻을 수 있으며, 성공적인 소셜 미디어 마케팅 캠페인에 대해 소개합니다.
    기업과 소비자
    기업과 기업

    Twittermonials

    What are attendees saying about SMSsummit?

    Jessica Gioglio
    @GSMIonline Thank you for a great #SMSsummit! Was great seeing all of you!

    참가 대상자

    소셜 미디어의 힘을 활용하고 브랜드 지명도와 강화에서 우수한 실적을 보유하고 있는 기업의 사례에 관심이 있는 분들을 대상으로 한 이벤트입니다.

  • 최고 브랜딩 책임자
  • 경영자
  • 최고경영자
  • 최고 마케팅 책임자
  • 각종 업무를 총괄하는 VPs, 디렉터, 매니저
  • 마케팅
  • 브랜딩
  • 사업 전략
  • 고객 관계
  • 소셜 미디어
  • 홍보
  • 소셜 미디어 지원
  • 온라인 커뮤니티 관리
  • 소셜 미디어 전략
  • 사업개발
  • 입소문 마케팅
  • 커뮤니티 마케팅
  • 미디어 세일즈
  • 대리점 어카운트 관리
  • 기업
  • 뉴욕에서 개최되는 서밋의 이점

  • 소셜 미디어 세계에서 조직 존재감의 최적화
  • 적절한 소셜 미디어를 이용하여 청중과 의사소통
  • Pinterest와 Instagram, 온라인/오프라인 통합, 소셜 CRM 등 소셜 미디어의 새로운 동향에 대해 이해
  • 소셜 미디어, 홍보, 광고 등의 수단을 이용한 '적절한' 어프로치 창출
  • 청중 중에서 브랜드 서포터를 확보하고, 입소문 캠페인을 확대하기 위한 방법 파악
  • 소셜 미디어 데이터를 정확히 이해, 분석한 결과를 사업에 활용하기 위한 방법 파악
  • 현재의 전략과 캠페인을 다음 수준으로 높이기 위한 새로운 방안 파악
  • Latest Articles from Blog

    Tech Week in Review: Facebook Home, and More…
    Social Media | By Maggie Grainger | Tuesday April 09, 2013

    “Facebook Home Makes It Debut Mark Zuckerberg and the Facebook team revealed their newest creation – Facebook Home for Android – this week, Mashable reports. “You’re going to be able to turn your Android phone into a great social device,” Zuckerberg explains. He continues: “Our phones today are designed around apps, not people. We want [...]
    Read Article
    Top Ten Ways to Make Email Marketing More Social
    Social Media | By Byron Mignanelli | Monday April 08, 2013

    Email marketing is often perceived as an outdated technique that’s no longer relevant in the Age of Social Media. Nothing could be further from the truth. In fact, integrating social media into your email marketing regimen can greatly improve leads, conversions and sales if you play your cards right. Display Sharing Icons Prominently   First [...]
    Read Article
    SEC Approves Corporate Announcements Via Social Media
    Facebook | By Kara Mignanelli | Thursday April 04, 2013

    This week the Securities and Exchange Commission (SEC) reports that companies may make corporate announcements via social media outlets like Facebook, Twitter, and LinkedIn in compliance with Regulation Fair Disclosure (Reg FD)…as long as companies inform investors beforehand of the URLs where announcements will be made. The SEC’s report of investigation provides clarity after an [...]
    Read Article

    Join Our LinkedIn Group